2007. február 2., péntek

logokampani

kigáncsoltak az üzleti érdekek jelentem, így kényszerűségből meghajlok előttük: megpróbálok megbarátkozni az ékezetekkel. a kompromisszumot meghoztam, mostmár az ékezeteken a sor, hogy ott segítsen a funky csapaton, ahol csak tud!
Atonak köszönhetően elkészültek az első, 'demo' logótervek. az összes megtekinthető a funkymaffia.ikep.hu oldalon, de nem hagyhatom ki a ziccert, és mint blogfirkász, idebiggyesztem a nekem leginkább tetszőt. figyelem! ezek az első, 'manuart', kezek-tollak-ujjak által kivitelezett minták, végső verziójuk elnyeréséhez finomítunk rajtuk a technika és Ato segítségével. véleményetekre is számítunk, az ezekből adódó tetszésindex nagyban befolyásolhatja a végleges választásunkat! vagy nem, bruhaha!
a glória nem véletlen, angyalok vagyunk anyáink számára, de a csillagszemű szigorúan én vagyok, sistirinek úgyis van kontaktlencséje. azt jelölhetik a fehér karikák. vagy csak a szemgolyójának a színe fehér, és nincs is kontaktlencséje, erre utalnának? és ugye? ugye hogy milyen faszagyerekek vagyunk maffiózó öltönyben?



commentek? megmondások? hajrá!

üdv, a funkymaffia.-

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

bevallom oszinten, azok nem gloriak, hanem afro => funkysag 101, de ugy tunik a fax nem a legjobb modja a kep tovabbitasnak. nem para, tovabbitom az igazan nezhetot, lathatot, tetszetoset!
kovacsok a hegyre fel!

Névtelen írta...

Nagy lehetett a nyomas, ha kepes voltal megalkudni, es lemodtal az ekezetlensegrol. Kar,pedig nekem tetszett!

Névtelen írta...

atobacsi! teljesen igazad van, de annyira szerettem volna azokat glorianak latni, amennyire a magam elete tavol volna a szenteletusegtol:-)

Névtelen írta...

azt hiszem tok allat/meno/baro/kafa/kul lenne, ha vhogyan sikerulne titeket a arra sarkallni, h jolmegmondaskor valasszatok nevet magatoknak, meg akar olyat is, amik v akik sosem voltatok, de szivesen lennetek, plö en ha nem funkybanditakent firkaszkodnek, akkor tutira a torocsik - nem mari, hanem andras -nevet valasztanam, vagy axl rose-t, esetleg vudi herelszon lennek. es persze valtogatnam oket, de lenne nevem:-)
azert biztositjuk igy a jolmegmondasok lehetoseget, h ne kelljen ujabb helyre a regisztracio terheit magatokra, es kedves eddigi ket anonymous magadra vallalnod, ha nem akarod. cserebe jopofanak tartjuk, h talalsz egy nevet magadnak. igy konnyebb nekunk is reagalnunk.

Névtelen írta...

Te aztan kisebb reget irtal a nevvaltoztatas fontossagarol,bar en nem tartottam annyira annak.
Az Anonymust akar nevkent is felfoghatnad (tudom mit jelent) raadasul tul sok Anonymussal nem kell targyalnod, ugyanis mindketto en voltam, arrol nem is beszelve, hogy lehetosegkent adott 'jolmegmondo' pajtasaink szamara.
De ha szamodra (szamotokra) oly fontos/jopofa/kafa/kul lenne, hat ezen ne muljon boldog megelegedesed.
Ha a jovoben jelentkezem, csak nevvel teszem azt.

Ui:Orom, hogy legalabb 'jolmegmondo'-kent orzod ekezetlenseged! :)

Névtelen írta...

tudod, csakis azert, h tudjuk, kit is kell elvinnunk magunkkal majd Bamakoba. megse egy anonymous legyen az, meraz milyen lenne má?:-)

Névtelen írta...

szerintem az ekezetek annyira nem fontosak, MR anonymus, latva, hogy te sem tettel, megis ertettuk. Nem beszleve arrol, hogy en ki is szedtem az ekezetes billentyuket a gep elol, ne foglalja a helyet.